$type=ticker

Какво е Temu? Всичко, което трябва да знаете.

  Temu e приложение за пазаруване, разработено от PDD Holdings Inc. , се превърна в най-изтегляното в САЩ от стартирането му през август 202...

 


Temu e приложение за пазаруване, разработено от PDD Holdings Inc. , се превърна в най-изтегляното в САЩ от стартирането му през август 2022 г. То предлага подобно предложение за преживяване като AliExpress и Wish, с акцент върху предоставянето на евтини стоки, които могат да бъдат доставени в рамките на седмица или по-малко за западните потребители или около 2 седмици за Българските си потребители.


Бързото изкачване на Temu до върха на пазара на приложения за пазаруване до голяма степен се подхранва от рекламата. Остава да видим дали приложението ще успее да запази позициите си през следващите години. Китайската дъщерна компания Pinduoduo имаше 868 милиона активни купувачи в Китай през 2021 г. и обработи 383 милиарда долара брутен обем на стоките.

Temu, No.1 изтеглено приложение за пазаруване в САЩ

Като пазар за електронна търговия, разработен от PDD Holdings, мултинационална търговска група, Temu стартира в САЩ в края на август 2022 г. и бързо спечели широко внимание в рамките на три месеца. Популярността на Temu до голяма степен може да се дължи на рекламата, но също и на стратегията му да предлага безплатни артикули на потребители, които популяризират приложението в своите социални мрежи и карат приятелите и семейството си да се регистрират.


Data.ai показва, че от стартирането си досега се е превърнало в приложение №1 в списъка за изтегляне на приложения в САЩ.



Pinduoduo, дъщерната компания на Temu, се превърна в доминираща сила на вътрешния пазар за електронна търговия в Китай, но остава да се види дали може да възпроизведе този успех в чужбина. Някои смятат, че концепцията за извеждане на китайски вериги за доставки на задгранични пазари може да бъде успешна, но има и много скептици, които имат съмнения относно платформата Temu, която е подобна на други „евтини“ пазари като Wish и AliExpress.



Профил на клиента: Кой пазарува в Temu?

Кои потребители привлича Temu? Изненадващо, китайското приложение за електронна търговия привлича значителен интерес от купувачите от тип Бейби бума и поколението X. Това противоречи на предишни открития, които сочеха повече към младите хора от поколението Z.

В първата си година на работа в Съединените щати данните от базираната в Чикаго изследователска фирма Attain разкриват, че тези по-възрастни поколения не само са пазарували от Temu по-често, но и са харчили повече от по-младите си колеги . Трябва да се отбележи, че бейби бумърите, на възраст 59 и повече години, демонстрираха забележителна лоялност към платформата. Те направиха приблизително шест поръчки за период от 12 месеца, което е двойно повече от количеството поръчки, направени от купувачите от Gen Z, които попадат във възрастовия диапазон от 18 до 26 години.


Първоначално проучване в САЩ от 2023 г. на Coresight Research за връзката между американските потребители и Temu също установи:

Temu_Customer Profil
Кредит на изображението: Coresight Research.
Бейби бум са 73% по-склонни да използват Temu за своите нужди от пазаруване в сравнение с Gen Z, изпреварвайки всички други възрастови демографски групи.

Внимавайте с ревютата на Temu

Temu използва клиентски отзиви като стратегия за продажби, подобно на други пазари и платформи. Изглежда обаче, че е предизвикателство за клиентите да открият и прочетат отрицателни отзиви . Като цяло ще намерите много малко такива отзиви.

Ако някога сте се опитвали да изпратите рецензия за Temu, ще забележите, че платформата изглежда проектирана да натрупва само положителна обратна връзка, ефективно обезсърчавайки отрицателните коментари .

Въпреки че този подход може да увеличи продажбите, той възпрепятства истинската оценка на опита на клиентите с продукта.


Ползи от и за Temu

Temu има по-строг контрол върху търговците. Има няколко начина, по които Temu изглежда има предимство пред AliExpress и Wish. Първо, продуктите на Temu трябва да съответстват точно на списъка с продукти, така че това, което виждате на снимките, е това, което получавате. Второ, на търговците не е позволено да добавят прекомерни такси за доставка към евтини продукти, което може да помогне на потребителите да не се почувстват измамени и разочаровани от приложението.
По-удобен за клиентите . Temu се предлага както за iPhone, така и за iPad, а процесът на плащане е много удобен. Ако използвате iPhone, Apple Pay се поддържа автоматично, което улеснява бързото правене на поръчки.
Разумно време за доставка. Времето от поръчката до получаването на стоката е много по-бързо. В момента средният продукт се доставя за 5-7 дни за САЩ и около 14 дни за България, в сравнение понякога с и над месец на AliExpress или Wish.
Различни бизнес модели между търговците и пазара. Един аспект от бизнес модела на Temu, който го отличава от някои други пазари, е, че не позволява дропшипинг, което е практиката на търговците да купуват от доставчици само след като потребителят е направил поръчка. Този подход към изпълнението може да помогне за предотвратяване на дългите срокове за доставка, които допринесоха за затварянето на Wish в някои страни, тъй като сроковете за доставка не зависят от връзката между пазара и търговците.
Препятствия и предизвикателства за Тему
PDD Holdings каза, че Temu няма да повтори сляпо това, което е работило за сестринската му платформа Pinduoduo в Китай на пазарите, на които работи, а по-скоро ще започне от нуждите на клиентите. Една от причините за успеха на Shein, китайски онлайн търговец на бърза мода, е, че той е фокусиран върху дамско облекло и начин на живот, докато Amazon е в неизгодно положение. За разлика от тях категориите в Temu не се различават много от Amazon, AliExpress или Wish.

По-долу можете да намерите някои от предизвикателствата на Temu :


Съмненията на потребителите относно чуждия пазар . Amazon е най-утвърдената платформа в Съединените щати. Потребителите са склонни да отидат в Amazon или местен пазар, когато търсят конкретен продукт с определена марка и модел или когато трябва да закупят голяма мебел. Тъй като Amazon предлага продукти на цени от няколко долара (!) до хиляди долари, някои потребители може да не бъдат убедени от ниските цени на Temu. AliExpress спонсорира много събития през последните години, което отблъсна някои потребители, които гледат на компанията като на търговска марка и намират честия маркетинг за натрапчив. В Китай хората може да са по-свикнали и да приемат честите маркетингови дейности, но това може да не е така в други страни, където трябва да има процес на приемане.
Проблеми със съответствието. Западът разполага със стабилни закони и разпоредби за защита на оригиналността и правата на потребителите, което може да повлияе на бизнеса на Temu. Освен това, някои потребители може да имат трудности да приемат присъствието на бели търговци на платформата.
Логистичната инфраструктура все още е на ранен етап . На китайския пазар за трансгранична електронна търговия цената на стоките е малка, докато разходите за логистика и складиране са по-важни. Temu избира J&T Express като външен доставчик на логистика, който е по-евтин и се разраства бързо през последните няколко години. J&T Express обаче все още е много млад на американския пазар. Fanno , инкубиран от TikTok (ByteDance), преди това страдаше от липса на логистична инфраструктура, което се отрази на маржовете както на продавачите, така и на самия пазар.

Заключение

Преглеждайки горните положителни и колебливи мнения за Temu, трябва да признаем, че Temu все още е на много ранен етап на световния пазар. Успехът на евтини играчи като AliExpress и Shein ни накара да осъзнаем глобалното намаляване на потреблението. Temu трябва да продължи да се учи от уроците на други подобни пазари и да подобри устойчивостта си, за да избегне просто да се превърне в проблясък на европейските и американските пазари.


БОНУС

⭐️Кликнете върху връзката https://temu.to, за да получите 💰‎180лв. пакет от купони или ⭐️ Потърсете  aci672530  в приложението на Temu за да получите💰30% отстъпка!!






В тази статия се говори основно за поколения от САЩ. Населението на България попада в следните 4 поколения:
- Поколение Z – 9% от населението на страната, хора, родени между 1996 и 2009;
- Поколение Y (известно още като милениал*), 20% от населението, родени в периода 1980-1995;
- Поколение X, 22%, родени между 1965 и 1979;
- Поколение Бейби бумъри**, 21% от населението, родени между 1946 и 1964

КОМЕНТАРИ

| Ако коментирате като гост, коментара Ви следва да се одобри от модератор.
Име

Аксесоари,23,Български Пощи,9,Вlасk Frіdаy,11,Дамски дрехи,6,Детски дрехи,4,Детски стоки,3,Деца,10,Дрехи,9,Европейски склад,5,За него,22,За нея,32,Интересно,4,Как да,20,Маркови стоки,8,Митнически съвети,4,Мъжки дрехи,6,Най-продавани,10,Новини,35,Облекло,22,Помощ и Съвети,44,Прахосмукачка робот,3,Продукти,86,Промоции,22,Размери,1,Ревюта,13,Смартфони,5,Техника,32,Часовници,7,Adidas,7,Aliexpress,96,Calvin Klein,1,GearBest,2,Promo Codes,2,Temu,2,Top 10,10,Xiaomi,15,Zara,1,
ltr
item
Aliexpress Bulgaria: Какво е Temu? Всичко, което трябва да знаете.
Какво е Temu? Всичко, което трябва да знаете.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg1dWWHIgYvYwsz_YMu7CnXI9eW535u6y4sECiPnDbpIoMcrc3IoBa5uSO0qybtZPzoGM8KO7fVbMSdTLlxjdxEv5rszf8L2FrASgkhoySk7V6vaNr9C_EK-Mah8MFv4rsb1rm3d9FhPZEtQu66SgP-UK3v4Jy8Nn3apkcCffAfBOYOl6FvTj5uLAAYSKA/w640-h360/Dessert-Adventure-Blog-Banner-1%5B1%5D.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg1dWWHIgYvYwsz_YMu7CnXI9eW535u6y4sECiPnDbpIoMcrc3IoBa5uSO0qybtZPzoGM8KO7fVbMSdTLlxjdxEv5rszf8L2FrASgkhoySk7V6vaNr9C_EK-Mah8MFv4rsb1rm3d9FhPZEtQu66SgP-UK3v4Jy8Nn3apkcCffAfBOYOl6FvTj5uLAAYSKA/s72-w640-c-h360/Dessert-Adventure-Blog-Banner-1%5B1%5D.jpg
Aliexpress Bulgaria
https://aliexpressbg.blogspot.com/2024/04/temu.html
https://aliexpressbg.blogspot.com/
https://aliexpressbg.blogspot.com/
https://aliexpressbg.blogspot.com/2024/04/temu.html
true
1276996011591382704
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ВИЖ ВСИЧКИ Прочети още Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE ТЪРСЕНЕ ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow
ТОВА ПРЕМИУМ СЪДЪРЖАНИЕ Е ЗАКЛЮЧЕНО | THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED
Стъпка 1: Споделете в социалните мрежи | STEP 1: Share to a social network СТЪПКА 2: Кликнете върху връзката във вашата социална мрежа | STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content